ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *
درباره مدیریت خدمات پشتیبانی

 دکتر توکلی

عصري كه در آن زندگي مي كنيم ، عصر مديريت و ارتباطات سريع و دنياي امروز را دهكده جهاني ناميدند . دوراني كه شاهد انتظارات روز افزون جوامع بشري ، توسعه سريع و فزاينده فن آوري، تزلزل رقابتها و ناپايداري توازن ها ، تقابل مسلك ها و اشاعه تمايلات مادي گرايانه بوده است . موارد مذكور تصويري است از روند سياسي ، اقتصادي و اجتماعي كه دنياي كنوني را دستخوش التهابات و بحرانهاي متعددي كرده است . يكي از ويژگيهاي سازمانهاي موفق ، برخورداري از فن آوري برتر در مراحل مختلف توليد (اعم از كالا و خدمات) كنترل ، توزيع و توسعه مي باشد . مسلما سرعت انتقال و مبادله اطلاعات ، خدمات و... به همراه فن آوري پيچيده با انعطاف پذيري بالا باعث پويايي روز افزون محيط داخلي و خارجي سازمان مي شود . از طرفي همين سازمانها براي نيل به اهداف طراحي شده و با توجه به ساختارشان نيازمند نوعي مديريت هستند ، مديريتي كه با بكارگيري منابع مختلف كه عمدتا شامل نيروي انساني ، سرمايه ، تجهيزات ، مكان وزمان مي باشند ميتواند با برنامه ريزي و سازماندهي مناسب و با استفاده از تركيب منابع فوق و بر اساس نظام ارزشي مورد قبول حركت نمايد . در اين ميان "مديريت خدمات پشتيباني" به عنوان يكي از زير مجموعه هاي معاونت پشتيباني دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي درماني استان فارس در چارچوب ضوابط ومقررات خاص و در راستاي اساسنامه دانشگاه به فعاليت ميپردازد.

 

آدرس : شیراز- بلوار زند - جنب سازمان هلال احمر- ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی

شماره تماس : 32122710-071

شماره نمابر : 32300052-071