نام ونام خانوادگی:امیر علی خسروی

مسئول دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی

شرح وظایف مسئول دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه:

- دریافت نامه ها، اوراق، پرونده‌ها وسایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت

- تفکیک و توزیع نامه‌ها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیری‌کردن آنها

- انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده‌ها، اوراق، نامه ها و گزارشات وسایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محل‌های مخصوص

- تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط و تعیین ساعات ملاقات برای آنها

- ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوطه به اشخاص و مؤسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و درصورت لزوم پیگیری آنها

- تنظیم اوقات جلسات و کمیسیونهایی که در دفتر سرپرست مربوطه تشکیل می‌شود و مطلّع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه

- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست‌های متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیر است.

- مرتب نمودن نامه ها و گزارشاتی که مقام ریاست باید ملاحظه و امضاء نمایند واعاده آنها به قسمت مربوطه

- انجام سایر وظایف مربوط به شغل