متن استاتیک شماره 70 موجود نیست
نام ونام خانوادگی:امیر علی خسروی مدرک تحصیلی:کارشناس حسابداری مسئول دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی شرح وظایف مسئول دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه: - دریافت نامه ها، اوراق، پروندهها وسایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت - تفکیک و توزیع نامهها و گزارشات و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوطه و پیگیریکردن آنها - انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پروندهها، اوراق، نامه ها و گزارشات وسایر اسناد و مدارک واحد مربوطه در محلهای مخصوص - تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوط و تعیین ساعات ملاقات برای آنها - ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوطه به اشخاص و مؤسسات ذیربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و درصورت لزوم پیگیری آنها - تنظیم اوقات جلسات و کمیسیونهایی که در دفتر سرپرست مربوطه تشکیل میشود و مطلّع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه - پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیر است. - مرتب نمودن نامه ها و گزارشاتی که مقام ریاست باید ملاحظه و امضاء نمایند واعاده آنها به قسمت مربوطه - انجام سایر وظایف مربوط به شغل |